sunnuntai 26. elokuuta 2012


Päivä 1 Ensimmäinen hevonen, jolla ratsastin.
Päivä 2 Ensimmäinen hevonen, jolta putosin.
Päivä 3 Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 Kiltein hevonen jonka olen tavannut.
Päivä 7 Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 Hevonen, jonka kanssa yhteistyö on kehittyny enite.
Päivä 11 Hevonen jolla en ole mennyt, mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteen.
Päivä 14 Hevonen jonka kanssa on onnistunein tunti.
Päivä 15 Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 Pienin hevonen jolla on ratsastanut.
Päivä 21 Suurin hevonen jolla on ratsastanut.
Päivä 22 Itsepäisin hevonen jolla on ratsastanut.
Päivä 23 Hevonen jonka haluaisi omaksi.
Päivä 24 Elämäni tärkein hevonen

Ensimmäinen lempiponi:

Hmm.. Olin niin nuori ja siitä on niin monta vuotta aikaa, kun oli lähes joka päivä käymässä Nerkoontallilla, jossa oli minun lemppariponeja/hevosia. Mutta, jos muistan oikein niin se oli Faara Sov, jota sain hoitaa aina silloin kun oli tallilla. :) Se oli kyl todella upea tamma. Rodultaan Faara oli Torinhevonen. Ihastuin siihen hevoseen heti kun näin sen ensimmäistä kertaa ja sain ratsastaa sillä. :) Se oli kyl aivan ihana.

Hevonen, jonka kanssa yhteistyö on kehittynyt eniten:

Eiköhän se Minttu ole, kun tehnyt sen kanssa nyt pari viikkoo maastakäsin työskentelyä. Voi tosin lukea viimeisimmän postauksen eilisestä. :)

Hevonen, jolla en ole mennyt, mutta haluaisin mennä:

Eipä oikein nyt tule ketään mieleen sellaista hevosta, jolla en ole menny, mutta haluaisin mennä. :) Kyllä tunneilla ainakin saa mennä ihan kenellä vaan minkä opettaja laittaa. :)


Uusin hevostuttavuus:

Keskiviikkona menin tallille hyvissä ajoin ja katsoin tuntilistasta, että kenellä menen. Huomasin nimeni kohdalla hevosen nimeltä Iita ja meninkin sitten pukuhuoneeseen laittamaan ratsastuskamppeet päälle, jonka jälkeen menin etsimään Iitan karsinaa ja se olikin helppo löytää. :) Aluksi Iita yritti testata, mutta sitten leppy kun en reagoinu sen testailuun mitenkään vaan harjasin sitä ja putsastin kaviot ihan normaalisti. Iita kyllä oli todella mahtava hevonen. Tahdon mennä uudestaan sillä :)


Hevonen, jolla olen hypännyt isoimman esteen:

Hmm. Esteitä en ole kyllä hirveemmin hypänny, mutta voisin kyllä kuvitella, että Iitalla olen hypännyt isoimman esteen. Remiralla menin viime syksynä, mutta ei minun mielestä se este ollut noin iso mitä nyt. :)

Hevonen, jonka kanssa on onnistunein tunti:

Kyllä se ehkä Iita on, kun vähän tuntuu että on oppinut ratsastsamaan paremmin kuin aiemmin :D Mitä nyt pieniä virheitä tuli tehtyä, mutta sen jälkeen ei tullut valituksia, vaan kehuja :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti