maanantai 2. heinäkuuta 2012

Käsitys itsestäni ratsastajana

Päätin nyt kirjoittaa tällaisen postauksen, kun sitä toivottiin minulta.

Itse tykkään vain harrastaa ratsastusta eikä ole tarkoitukseni kehittyä minnekään muulle tasolle kuin korkeintaa HeC. Kerran olen kilpaillut esteissä, mut nekin vain pieniä n. 30-40cm ristikoita. Minua ei tulla näkemään missään muualla kuin puskissa, mutta toki myös noin kerran viikossa ratsastustunneilla. Minulle riittää puskailuun, et osaan pyytää hevosta kävelemään, ravaamaan ja laukkailemaan, mutta sitten ratsastustunneilla vaaditaan pikkasen enemmän.


Minun polveni estää hyppimästä paljon esteitä. Tuli huomattua syksyllä kun oli koulun tunnilla estetunti, niin polvi rupesi heti reistailemaan, kun jotenkin tärähti maahan tullessa.

Minusta ei koskaan saa aluetason kilpailijaa eikä mitään muutakaan. Olen pitänyt ratsastustani aina sellaisena kuin se on ollutkin eli maastoilua ja kentällä pyörimistä.

Sori, mut olen vähän huono kirjoittamaan mitään.. :/

2 kommenttia:

  1. Opiskeletko hevosalaa :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Opiskelen Ratsastuslukiossa, jossa lisäkursseina saa suorittaa ratsastuskursseja, valmennuskursseja ja sitten hevosen hoitoon liittyviä kursseja, mutta muuten koulu on ihan lukiopainotteinen, josta valmistuu vaan ylioppilaaksi. :)

      Poista